Support

Gratulerer med valget av Pindena Påmeldingssystem! Her finner du alt du trenger for å få maksimalt ut av systemet.

Supportprodukter

Pindena tilbyr nå supportprodukter! Det innebærer hjelp som er utenom supportavtalen, og med et spesifikt mål.
Bekreft hvilke av følgende produkter du ønsker ved å kontakte oss på support@pindena.no
Priser er eks mva. 

  1. Kontroll av aktivitet / Kvalitetssikring – 1 t pris kr 1.200
    Vi kontrollerer deres aktivitet, og gir våre anbefalinger til dere. Dere vil få tilbake en liste med punkter som vi anbefaler at dere muligens endrer på, og hva som skal til for å gjøre aktiviteten deres så bra som mulig. Vi kan snakkes via e-post eller telefon. Vi tester at produkter, felt, invitasjoner og lignende ser riktig og bra ut.
  2. Opprette enkle aktiviteter – 1 t pris kr 1.200
    Vi hjelper deg med å opprette enkle aktiviteter. Dette innebærer felter for påmeldingsskjema, og ellers basert på hvilken lisens du har. Her kan vi hjelpe deg med bilder, tekst, deltagere, invitasjoner og lignende.

FAQ/ofte stilte spørsmål

I vår FAQ/Frequently Asked Questions /Ofte stilte spørsmål finner du svar på de vanligste spørsmålene våre kunder stiller oss. Her finner du svar på spørsmål om blant annet:

  • Aktivitetsinnstillinger
  • Bilder
  • Feilsøking i påmeldingssystemet
  • Generelt om support
  • Grupper
  • Import/eksport og utskrift
  • Integrering med egne systemer
  • Kursbevis
  • Oppbygging av påmeldingsskjemaet
  • Oppbygging av nettsted
  • Oppgradering og ulike versjoner
  • Pindena Checkin app
  • Produkter og betaling
  • Spørreundersøkelse
  • Tilgang og brukere
Besøk FAQ

Her finner du vår FAQ/Ofte stilte spørsmål

Besøk FAQ

Instruksjonsvideoer

Vi jobber med å utvide vårt videobibliotek. Abonner gjerne på vår YouTube-kanal så blir du varslet når det kommer nye videoer.

Hjelpesider på alle sider i påmeldingssystemet: Dersom du har spørsmål om hva konkrete felt i påmeldingssystemet brukes til, kan du finne Hjelp-ikonet øverst til høyre i påmeldingssystemet, der alle felt på siden er beskrevet.

Pindena YouTube-kanal

Her finner du vår YouTube-kanal med instruksjonsvideoer, etc

Pindena YouTube-kanal

Opplæring av brukere

Vi arrangerer kurs for både nye og eksisterende brukere, enten det er oppstartskurs, oppfriskningskurs eller opplæring i forbindelse med ny funksjonalitet eller nye tilpasninger.

Send e-post

Ta kontakt for opplæring

Ta kontakt med oss på e-post eller 33 80 65 00 dersom du har spørsmål rundt opplæring og kurs.

Send e-post

Support på telefon og e-post

Finner du ikke svaret på det du lurer på i vår FAQ, eller i instruksjonsvideoene:
Ikke nøl med å ta kontakt med support.

Åpningstider support: Hverdager kl 09:00-15:00.

Kunder med supportavtale (og gjennomført kurs) har fri bruk av support på e-post og telefon.

Send e-post

Ta kontakt for support

Ta kontakt på e-post eller ring support direkte på 33 80 65 01

Send e-post

Hold deg oppdatert!

Følg gjerne bloggen vår eller lik oss på Facebook så du holder deg oppdatert.