Telenor

Telenor

Telenor logo

Vi er veldig fornøyd med Pindena påmeldingssystem og synes det er et logisk og godt system som passer våre behov. Fordelen med Pindena er at vi får et felles system som gjør at vi sparer tid og et samlet univers som er tilpasset våre behov.

Kjetil Nerlandsrem, salgssjef i Telenor

Kjetil Nerlandsrem i Telenor

Kjetil Nerlandsrem er salgssjef i Telenor, med ansvar for Telenorkonferansen. Det er en rekke eventer hvor de inviterer styrene i boligsammenslutninger til en hyggelig kveld med relevant informasjon. De hadde behov for et enkelt og brukervennlig system hvor de kunne sette opp eventer på egen hånd og kommunisere med kundene.
– Systemet er lett å bruke og oversiktlig. Tidligere ble det mye manuelle utsendelser og flere systemer var i bruk. Vi ser at det er noen andre tilbydere som er nokså like, men vi føler at brukervennligheten passer oss godt, sier Kjetil fornøyd.

Kjekt med opplæring og support ved overgang til nytt system

Både Kjetil og kollegaene er nokså ferske brukere i Pindena. Foreløpig har de hatt et opplæringskurs, hvor mye av det grunnleggende ble gått gjennom. Samtidig har Pindena nylig blitt oppgradert med nytt design hvor brukervennligheten også har fått et løft. Alle sider har forklaring på funksjoner, som skal hjelpe brukerne å forstå bruksområdene. Det har vært til god hjelp for Kjetil og teamet på kundeservice i Telenor.
– Det har vært ganske enkelt å komme i gang med Pindena, sier Kjetil.
– Men vi har behov for support til tider, da det er flere som kun har vært på ett kurs, legger han lurt til.

For å sikre videre støtte har de supportavtale, hvor det er lav terskel for å ta kontakt om man står fast. Kjetil og teamet ser frem til et nytt kurs for å lære mer om systemet og få videre brukerstøtte. 
– Med flere unike brukere er det forskjellige nivå på kunnskap og hvor ofte systemet blir brukt. Da er det veldig greit at vi har en god support i tillegg til god kursing og opplæring, sier han.

Fornøyd med å samle alle eventer i ett system

Telenorkonferansen foregår rundt i hele landet; Tromsø, Mo i Rana, Førde, Bodø, Fredrikstad, Bergen, Oslo, Ålesund, Tønsberg, Skien – for å nevne noen steder. Telenor er tilstede der kundene er og møter dem gjennom sitt kundepleieprogram. Med Pindena har de fått samlet alle påmeldinger til konferansen i ett system. Slik får de bedre oversikt.
– Vi er veldig fornøyd med Pindena påmeldingssystem og synes det er et logisk og godt system som passer våre behov. Fordelen med Pindena er at vi får et felles system som gjør at vi sparer tid, og et samlet univers som er tilpasset våre behov, smiler Kjetil.

Ønsker du å få bedre oversikt over dine events i et brukervennlig system?

Sett av tid til en demo i Pindena for å finne ut hvordan du kan spare tid!