Hva sier kundene våre?

Vi tror på markedsorientert utvikling. I praksis betyr det at vi hver eneste dag streber etter å imøtekomme dine behov som arrangør. Vi skal aldri slutte å utvikle, og vi skal alltid høre på hva du mener. Alle funksjonene er basert på tilbakemelding fra arrangører akkurat som deg.

Nå nylig har vi fått laget en spesialtilpasning av EHF-faktura fra Pindena som er direkte integrert med vårt regnskapssystem.

Ingunn Ek, Partner & Prosjektleder Kulturoperatørene AS

«Vi har fått bedre oversikt over påmeldte og det er lett når vi skal gjennomføre arrangementene med tanke på innregistrering, matbestilling etc.»

Ellen Pongo, NIBIO

«Det er lett å sende påminninger via sms, epost og kursbevis via Pindena.»

Gro Lefstad Drægni, Bedriftshelse1

«De er svært løsningsorienterte om vi trenger egne tilpasninger, og har kort responstid på support.»

Catharina Sevaldsen, Hydro

«Det jeg synes er bra med Pindena, er at det er raskt å lage en påmelding,- som ser både proff og oversiktlig ut.»

Christine Winther, Thor Heyerdahl vgs, Vestfold Fylkeskommune

«Vi har vært veldig fornøyd med både spørreundersøkelser og bruk av systemet ved vår Fagdag.»

Kari E. Jørgensen, Jackon

Les noen av våre kunders referanser her.

Mange av våre kunder benytter Pindena Påmeldingssystem til ulike aktiviteter. Hva har de til felles? De har blitt våre kunder, og fortsetter med det. Ønsker du å gi oss en referanse og bli vist på denne siden? Send oss en epost.

«Vi i Kulturoperatørene har vært en fornøyd og ivrig bruker av Pindena siden starten av 2018. Pindena er et fleksibelt og brukervennlig system som ivaretar de aller fleste behovene vi har for påmeldingstjenester for en rekke ulike arrangementer vi koordinerer, der vi har påmeldinger fra mellom 50 – 2.000 deltakere pr arrangement. Men det viktigste er at i Pindena har vi funnet en fleksibel samarbeidspartner som er svært lydhøre for våre behov dersom systemet ikke er tilrettelagt for det vi trenger i utgangspunktet. De har utviklet flere nye funksjoner på vår forespørsel, og har tilpasset systemet ut fra innspill vi har kommet med.

Nå nylig har vi fått laget en spesialtilpasning av EHF-faktura fra Pindena som er direkte integrert med vårt regnskapssystem.

Dette forenkler og automatiserer en rekke arbeidsprosesser for oss, som gjør at vi sparer mye tid.

I tillegg er de alltid kjappe på support, og gir gode svar og løsninger på våre henvendelser.

Vi gleder oss til videre samarbeid!»

Partner & Prosjektleder Kulturoperatørene AS

«Løsningen fungerer godt med hensyn til betaling med kredittkort og intern fakturering på prosjekt. Systemet har mulighet for å legge inn mye informasjon om arrangementet og å legge inn bilder.

Vi har fått bedre oversikt over påmeldte og det er lett når vi skal gjennomføre arrangementene med tanke på innregistrering, matbestilling etc.

Vi er veldig godt fornøyd med Pindena påmeldingsløsning så langt.»

NIBIO

«Med ansvar for mange store og små arrangementer hver måned har Pindena gjort min arbeidshverdag veldig mye lettere! Det er helt genialt å kunne samle så mye informasjon på ett sted, og få alle nødvendige opplysninger rett inn i et oversiktlig system. Det er utrolig befriende å slippe og holde oversikt over flere hundre individuelle eposter med påmeldinger og informasjon om den enkelte deltaker.

Pindena har tenkt på alt, og det finnes en funksjon for hva du måtte ønske, så det er lett å tilpasse etter ditt behov.

Jeg er spesielt glad i muligheten til å få informasjon om f.eks. matallergier og behov for overnatting i ett og samme skjema. I tillegg er konverteringsmuligheten til Excel veldig praktisk! Jeg vil anbefale Pindena til alle som jobber med arrangementer.»

Forskningsrådet

«AksjeNorge bruker påmeldingslenken i forbindelse med arrangementer rundt omkring i Norge. Jeg liker at løsningen er brukervennlig og lett forståelig.

Gjennom å bruke Pindena har det blitt enklere for stiftelsen å markedsføre arrangementer.

Stadig flere melder seg på og systemet gjør det mulig for en liten organisasjon å håndtere et stort antall påmeldte med alt arbeidet det inkluderer. Samarbeidspartnere av arrangementene er også fornøyd med løsningen, hvor flere nå henviser rett til AksjeNorges påmelding i stedet for egne løsninger.»

AksjeNorge

«Hydro har valgt Pindena som leverandør for utsendelse av invitasjoner og påmeldinger til små og store, interne og eksterne arrangement eller samlinger.

For store bedrifter med mange arrangement er ikke påmeldingen eller selve arrangementet mest krevende. Det er alle endringene som tar tid og som gir størst sjanse for feil.

Det at deltakerne selv kan gå inn og gjøre endringer fram til deadline er uvurderlig for oss som bruker systemet daglig.

Hydro er svært fornøyd med Pindena. De er svært løsningsorienterte om vi trenger egne tilpasninger, og har kort responstid på support.»

Hydro

«På Thor Heyerdahl vgs bruker vi Pindena påmeldingssystem til flere arrangementer,- men det jeg har hovedansvar for er elevenes fagvalg. Det er en del kriterier for fagvalgene, da det er ulike fagvalg for de ulike nivåene, og også de ulike programområdene. Når man har satt seg litt inn i Pindena, er det enkelt å lage parametere som gjør resultatene av fagvalgene veldig oversiktlige og lette å bearbeide i etterkant. Dvs. jeg eksporterer resultatene til Excel, hvor jeg enkelt kan sortere resultatene slik jeg ønsker.

Det jeg synes er bra med Pindena, er at det er raskt å lage en påmelding,- som ser både proff og oversiktlig ut.

Positive sider ved Pindena:

– det er lett å veksle frem og tilbake fra aktivitet til visningsside

– det er lett å legge til deltakere via Excel,- og på den måten få en bedre kontroll over hvem som ikke har deltatt i undersøkelsen/påmeldingen

– man kan enkelt legge til en deltaker utenom importerte deltakere

– man kan enkelt endre frist for påmelding ved behov

– utrolig kjekt å kunne se tidligere avholdte aktiviteter,- samt å sortere dem etter «mine» aktiviteter

– veldig lettvint å bruke link til undersøkelsen/påmeldingen ved kontakt til deltakere – eller publisering på oppslagstavler o.l

Vi bruker også Pindena til påmelding av turer, møter, kurs og brukerundersøkelser. Alt i alt, så er jeg veldig fornøyd med systemet.»

Vestfold Fylkeskommune

«Pindena er tilpasset vår hjemmeside slik at det er enkelt for deltakere å melde seg på og av kurs.

Det er lett å sende påminninger via sms, epost og kursbevis via Pindena.

Det ligger også en god historikk.»

Bedriftshelse1

«Pindena er et brukervennlig og intuitivt system. Kundeservicen er strålende!»

DNVA

«Vi har vært veldig fornøyd med både spørreundersøkelser og bruk av systemet ved vår Fagdag.»

Jackon

«Påmeldingssystemet gir meg stålkontroll på logistikken rundt arrangementer, kurs og møter. Alt på ett sted!»

Telemark fylkeskommune

Jeg har den beste erfaringen som en kunde kan ha når det gjelder Pindena’s support-produkter. Arrangementet var enkelt å opprette og systemet fungerte suverent både med påmeldinger og betalinger. Alt dette også takket være en suveren oppfølging fra support hos Pindena. De var alltid tilstede og alltid raske og hjelpsomme.

Mine aller beste anbefalinger.

Benyttet til et privat arrangement, Keyserløkka-festen.

Løsningen er enkel og brukervennlig, og den gir oss som møtearrangør, nye muligheter for oversikt og kontroll, mulighet til å holde agenda oppdatert og ikke minst kommunikasjon med de vi gjerne vil invitere, og de som er påmeldt.

Forsvarets sanitet

«Vi har brukt Pindena til flere aktiviteter og er veldig fornøyd. Systemet er effektivt og supporten er bra. Vi bruker det til diverse påmeldinger som f.eks. vinteraktivitetsdag for 1400 elever, og til undersøkelser og valg av valgfag.

Systemet er effektivt og supporten er bra.

Vi planlegger å ta i bruk bestillinger mot betaling av vitnemål og kompetansebevis etc.»

Aust-Agder fylkeskommune