Blogg
-
Pindena først med KI-assistent i påmeldingssystemet
Pindena er først ute med å tilby KI-assistent i påmeldingssystem i Norge. Det gjør det enkelt for brukerne av påmeldingssystemet å få hjelp via vår chatbot.
-
Skal jeg lage en kvantitativ eller kvalitativ spørreundersøkelse?
Når du gjennomfører en spørreundersøkelse, er det viktig å velge riktig metode. Valget mellom kvantitativ og kvalitativ spørreundersøkelse avgjør hvilken innsikt du får.
-
Et godt arbeidsmiljø – grunnlaget for trivsel og produktivitet i bedriften
Arbeidsmiljø handler om mye mer enn sosiale tiltak og trivsel. Et sunt arbeidsmiljø styrker både de ansattes helse og bedriftens effektivitet, og det starter med hvordan arbeidet er organisert.
-
Forslag til spørreundersøkelse om kurs
Med en spørreundersøkelse øker du sjansen til å innhente nyttig tilbakemeldinger og kommentarer etter et kurs. Ved å sende ut en spørreundersøkelse kort tid i etterkant, kan du plukke opp ferske meninger fra deltagerne og bruke tilbakemeldingene til å forbedre kurstilbudet.
-
Gruppepåmelding – og når det kan brukes
Er du en bevandret bruker i Pindena, så vet du at for å lage en gruppepåmelding, kan du aktivere felter for ekstradeltagere i skjema. Her har vi lyst til å gi deg noen gode tips til hvordan du benytter muligheten for påmelding av grupper.
-
Slik kan du benytte tidsfrister
For å spare tid på administrasjon kan du bruke tidsfrister som styrer tilgang til påmeldingen. Du kan velge å vise fristene i informasjonsboksen i skjema, slik at deltagerne ser hvilke tidsfrister de må forholde seg til.
-
Pindena versjon 8.7.0 på vei til alle kunder
Vi holder på å oppgradere påmeldingssystemet til versjon 8.7.0 for våre kunder. Er du klar for Kåre KI og hopper i stolen når vi sier at vi har laget automatisk bekreftelse for venteliste og avmelding? Dette blir så bra!
-
Slik skriver du personvernerklæringen: En steg-for-steg guide
En personvernerklæring forklarer hvordan du samler inn, bruker og beskytter personopplysninger, og er en forpliktelse du har overfor dine kunder og brukere. Også dersom du har deltagere som deltar på ett eller flere arrangement. Her er en guide til hvordan du kan skrive en enkel personvernerklæring.
-
Sikkerhet er en grunnpilar i Pindena
Sikkerhet er en viktig del av ansvaret vi har som databehandler. Når kunder velger oss, skal de vite at dataene er trygge. Sikkerhet er en verdi som har vært med oss hele veien.
-
Pindena etterlever ISO 27001-standarden for informasjonssikkerhet
I 2021 innførte Pindena internkontroll for informasjonssikkerhet. Dermed var det klart for ny ekstern revisjon våren 2024. Heidi Martens-Lea er fornøyd med resultatet.
-
5 eventer som gir et sosialt løft i bedriften
Selv om de fleste bedrifter fortsatt inviterer til det tradisjonelle julebordet, er det blitt et langt større spekter av arrangement hos bedrifter. Noen har arrangement med lange tradisjoner og kan gjenta det samme år etter år med stor suksess. Andre liker å ta for seg nye og spennende type arrangement og utfordre de ansatte.
-
Nye funksjoner i Pindena
Denne høsten har vi lansert flere oppdateringer som vil bli tilgjengelig for alle kunder i løpet av året. Ekstra spennende er det å introdusere vår nye medarbeider, en KI-assistent som er lært opp på våre nettsider og hjelpeartikler.
Viser 1 - 12 av 67 artikler