Integrasjon med PowerOffice Go

Integrasjon med PowerOffice Go

To puslespillbiter legat sammen av to hender og logoene til Pindena og PowerOffice illustrerer koblingen mellom systemene

Regnskapsføreren din vil elske å få ordre inn i PowerOffice GO helt automatisk. Vi tilbyr integrasjon med PowerOffice i Pindena Premium som gjør arbeid med avstemming og fakturering til en drøm.

Automatisk overføring av ordre til PowerOffice Go

Når en deltager melder seg på vil det straks lages en ordre i Pindena som overføres til PowerOffice Go. Der opprettes et kundekort for nye firma eller privatkunder. Ordre fra eksisterende kunder knyttes opp automatisk. Ordrene kan du fakturere ved å sende EHF. Når du mottar betaling fra kundene, vil innbetalinger avstemmes og regnskapet oppdateres automatisk.

Hva er PowerOffice Go?

PowerOffice Go er et regnskapsprogram som fokuserer på økt lønnsomhet, automatisering og brukervennlighet for sine kunder. Det norske økonomisystemet har i dag over 60.000 fornøyde kunder. Les mer om PowerOffice her.

Hvordan få integrasjon mot PowerOffice Go?

For å få ordre overført fra Pindena til PowerOffice Go må du:

Integrasjonen koster 5000 kr pr år ekskl. mva og dekker vedlikehold av integrasjonen som en del av standard programvare.

Har du spørsmål om integrasjon med PowerOffice Go?

Vi tar gjerne en prat om integrasjon og hvordan det kan spare din bedrift for verdifulle timer. Vi blir gjerne med på et uforpliktende møte med deg og din regnskapsfører, og viser dere en demo av betaling i Pindena.

Kontakt Pindena: