Rask tilgang til digitale deltagerlister i appen
Publisert: 29.04.2025

Pindena Innsjekk kan stille opp med mer enn bare smart registrering av deltagere. Dette tipset kommer fra kunder som synes det er svært nyttig å ha oppdaterte deltagerlister lett tilgjengelig.
Deltagerlister i sanntid
Deltagerdata oppdateres i sanntid, så ved å gå ut og inn av en aktivitet eller sveipe i deltagerlista, så får du ferske tall. På vei ned til kantina for å spise lunsj kan du sjekke hvor mange som er påmeldt webinaret i morgen tidlig. Eller du kan sjekke status på høstens konferanse som du skal rapportere om senere samme dag.
Gi tilgang til dine samarbeidspartnere og kunder
Del oppdaterte lister og hold dine partnere oppdatert – uten manuelt arbeid. Hvis dere er flere som arrangerer konferanse eller event sammen, eller du har kunder eller leverandører som ønsker å holde seg oppdatert, kan du gi de tilgang til appen. Med den nye Innsjekk-rollen er det enkelt å gi tilgang til enkelte arrangement. På den måten deler du ikke mer informasjon enn du må – så har du personvern under kontroll.
Hvordan gi tilgang til eksterne arrangører
- Legg til brukere i Pindena og gi de Pindena Innsjekk tilgang
- Legg til brukerne på de aktuelle aktivitetene
- Be brukerne laste ned appen og send innloggingsinformasjon
Se fullstendig oppskrift for å legge til brukere med Innsjekk-rolle her.
📅 Oppdatert app lansert april 2025
📲 Last den ned fra App Store eller Google Play
Hvilke informasjon kan du se i Innsjekk appen
- Tittel, dato og tidspunkt for arrangement
- Totalt antall deltagere som er påmeldt eller bekreftet
- Fornavn, etternavn, e-post og telefonnummer til deltagere
- Billettpris
- Antall billetter
- Status for oppmøte
- Status for betaling
- Melding fra arrangøren
Les våre 6 tips til enkel registrering av deltagere her.
Ønsker du å vite mer om Pindena Innsjekk appen?
Ta kontakt med oss for en prat om innsjekk om du har tilgang til appen med Premium eller Enterprise bruker, eller ønsker å teste appen på ditt neste arrangement.