Heidi Martens-Lea

Heidi Martens-Lea

Kundeansvarlig i Pindena, Heidi Martens-Lea

Heidi er kundeansvarlig i Pindena og følger blant annet opp support, kundeavtaler og holder opplæringskurs.

Heidi er en trygg havn for alle våre kunder og sørger for opplæring og brukerstøtte, i tillegg til at hun holder i mye administrativt og sikkerhetsarbeid.

Heidi har jobbet i Pindena siden september 2016 og har vært innom de fleste oppgaver gjennom årene. Hun kom rett fra studiene hvor hun har fullført 2 bachelorgrader, en i Reiseliv og ledelse, og en i Digital Forretningsutvikling. Kombinasjonen mellom hennes bakgrunn, erfaring i Pindena og personlige egenskaper gjør henne til en stor ressurs i tech-bedriften. En effektiv prosjektleder som er over middels dilla på struktur og lister gjør at vi holder oss på rett spor.

Til daglig er Heidi førstelinje på support, følger opp det meste av e-post og administrative oppgaver. Siden kunden alltid kommer først, har hun alltid et øye på henvendelser.

Heidi er også produktansvarlig og jobber aktivt med forbedring av påmeldingssystemet og oppretter nye saker med eventuelle feil, nye funksjoner eller ønsker fra kunder. Ved bestilling av utvikling hos vår partner CoreTrek er det Heidi som er prosjektleder og sørger for å lage kravspek, tilbud, bestille og teste. Hun har også ansvar for å oppdatere hjelpesidene og sørger for ferske artikler ved nye lanseringer. Heidi holder også i vår chatbot «Kåre Ki» utviklet av CoreTrek som krever oppdatering av våre hjelpesider om vi ser den svarer litt feil.

Heidi holder stadig opplæringskurs og webinar for kundene – og hun er uten tvil – den som kjenner våre kunder og deres bruk av systemet best.

Som informasjonssikkerhetsansvarlig i Pindena, er hun også den som tar seg av ekstern revisjon av internkontroll for informasjonssikkerhet, samt mange oppgaver som hører til i dette feltet.

Jeg syntes det er veldig givende å hjelpe kunder med ulike problemstillinger og vise hvordan de best kan benytte systemet. Når de får en wow opplevelse om noe de kan benytte som ikke de har tenkt over, eller visst om, er det veldig fint å vite at jeg hjelper en bedrift med å spare ressurser ved å tenke nytt og gjøre litt annerledes enn før.

Del på: