Bli en superhelt med CheckIn

Bli en superhelt med CheckIn

Publisert: 30.09.2021

Apple Store banner for CheckIn

Registrer oppmøte med CheckIn, senk skuldrene og vit at påmeldingssystemet gir deg oversikt til enhver tid.

Med rett verktøy for hånden, kan du bli en superhelt på innsjekking og arrangement

Pindena CheckIn er en QR-kode skanner som kan brukes på mobil og nettbrett. Ved å sende ut QR-koder fra påmeldingssystemet, får alle deltagerne en unik kode. Og slik gjør du det utrolig enkelt for deg selv. Når deltagerne kommer, er det bare å registrere de med QR-kode skanneren. Status oppdateres automatisk, og du kan bare lene deg tilbake og leke superhelt.

CheckIn i ny drakt

Appen har nå fått en oppgradering med nytt rammeverk, som gjør det enklere å utvikle funksjonene i appen videre. Den har også fått et ansiktsløft når det kommer til design og tilpasning på nye enheter, samt at det skal være enda tryggere i bruk. Har du ikke prøvd Pindena CheckIn på dine arrangement enda, er det mange grunner til å prøve!

Enkel registrering av oppmøte

  • Benytt mobil eller nettbrett til å scanne QR-koder.
  • Sørg for at deltagerne vet at de må vise QR-kode ved innsjekk. Send f.eks en e-post eller sms rett i forkant.
  • Ha oppslag om hvordan deltagerne skal sjekke inn ved innsjekkings-området.

To metoder for innsjekking

  • Registrer deltagerne med QR-skanneren i appen.
  • Lag stasjoner hvor du setter nettbrett i stativ og deltagerne skanner QR-koden selv.

Med Checkin kan du sørge for at innsjekkingen går så smidig som mulig!

Mobilskjerm som viser en QR-kode

Ofte stilte spørsmål

Du får en QR-kode i påmeldingsbekreftelsen fra arrangøren. QR-koden fungerer kun for registrering i påmeldingssystemet. Husk å ha QR-koden tilgjengelig ved oppmøte.

En QR-kode er et lite svart bilde med masse sorte og hvite felt. Hver QR-kode er unik, og brukes som en link til en nettside, eller som en link til din billett.

Pindena genererer QR-koder som kan brukes for registrering i påmeldingssystemet. Det genereres en QR-kode for hvert arrangement, samt en QR-kode til hver deltager.

Pindena CheckIn er en app som er utviklet av Pindena. Den brukes for å registrere deltagere i systemet ved å skanne QR-koder. Appen kan brukes med Premium/Enterprise lisens og er gratis. Last den ned fra Google Play og Apple Store.

Pindena kan brukes til smittesporing. Deltagere kan melde seg på i forkant og oppdatere sin status frem til arrangementet starter. Du kan også ha en QR-kode ved inngangen som er knyttet til en aktivitet i påmeldingssystemet. I begge tilfeller vil du ha en deltagerliste som du eksportere.

Les mer om følgende emner: