Kunnskapsparken Bodø

Kunnskapsparken Bodø

Pindena er oversiktlig og lett å bruke. Det er enkelt å bruke ulike funksjoner, legge til innhold i påmeldingsskjema og kommunisere med alle deltagere.

Charlotte Lahnborg Alme, KPB

Lettvint å ha deltagerlister samlet i ett system

Kunnskapsparken Bodø driver med forretningsutvikling og analyse for noen av Norges største selskaper. De gir rådgivning og hjelper samtidig nye bedrifter å vokse gjennom sitt inkubatorprogram. Med Pindena blir det enkelt å arrangere både seminar, workshop og andre sammenkomster. 

Charlotte Lahnborg Alme er seniorrådgiver i KPB. Hun er svært fornøyd med at de har en felles plattform for påmelding.
– Den største fordelen med Pindena er at det er oversiktlig og lett å navigere i. Det er en stor fordel å samle flere arrangementer under samme paraply. Jeg synes det er enkelt å sette opp påmelding og legge til innhold i påmeldingsskjema, sier Charlotte.

Enkel kommunikasjon før og etter arrangement

I Pindena Basic har man mulighet til å lage fleksible påmeldingsskjema og kommunisere med deltagere, som har vært akkurat det KPB har hatt bruk for. 
– Jeg har hatt stor glede av muligheten til å kommunisere med alle deltagerne. Vi pleier å sende ut sms i forkant av arrangementer. I tillegg ber vi ofte om tilbakemelding av arrangementet fra deltagerne, sier Charlotte. 

I deltagerlista i systemet får de god oversikt over status for deltagerne og kan sende meldinger. Ved å sende ut spørsmål til deltagerne i etterkant, kan KPB kan evaluere arrangementet og lage enda bedre opplevelser for sine deltagere.
– Vi har arrangert blant annet workshop, Ehelse -og burgerfest og seminar om forskning og innovasjon med fysisk og digital tilstedeværelse. Det er veldig kjekt å ha oversikt over hvem som er påmeldt og hvem som melder seg av, sier hun.

KPB bruker Pindena både til gratis og betalte arrangement. De har stort sett brukt Pindena Basic hvor det ikke er noen betalingsløsning i systemet. Men dette løser de enkelt ved å opplyse om prisen for arrangementet og sende faktura i etterkant.
– Og er det noe vi ikke forstår eller finner ut av i systemet, er det enkelt å sende en henvendelse til support hvor vi alltid får raskt svar, smiler Charlotte.

Kom i gang med et enkelt system for påmelding og kommunikasjon med deltagere.
Les mer om Pindena Basic og bestill ditt påmeldingssystem i dag,