Statens Pensjonskasse

Statens Pensjonskasse

Logo Statens Pensjonskasse

Jeg synes det er veldig lettvint å sende e-post og sms fra Pindena, og bruker ofte å planlegge meldinger som skal sendes senere. Jeg har blitt veldig glad i Pindena og kan anbefale det på det varmeste.

Elin Brende Berge, Statens Pensjonskasse

Elin Brende Berge
Elin Brende Berge

Statens Pensjonskasse har ca 330 aktiviteter i løpet av året med rundt 10000 deltagere. De forvalter pensjonsrettigheter for over én million nordmenn som jobber eller har jobbet i det offentlige. Elin Brende Berge er kurskoordinator for kunde- og markedsområdet og bruker Pindena for å holde orden på påmelding til kurs og fakturering.

Enkelt å holde oversikt med grupper

SPK har kurs for medlemmer og arbeidsgivere om pensjon. Med eget domene og design i påmeldingssystemet som ligner deres hjemmesider, merker man knapt overgangen til påmeldingssystemet. Det er også enkelt å administrere det i Pindena, hvor aktivitetene er sortert i grupper.

– Det er enkelt å holde oversikt og publisere kursene i Pindena. De er organisert i grupper, slik at jeg enkelt finner frem, sier Elin.

Når det legges til nye kurs i gruppene i Pindena, blir de automatisk publisert i aktivitetskalenderen på nettsiden. Det er da enkelt å finne riktig kurs, kopiere og endre dato. Du kan se hvordan SPK har gruppert kursene sine under seniorkurs, pensjonsseminar og ung i staten.

Bilde fra kurs hos Statens Pensjonskasse

Lettvint med digital deltagerliste

Kursene fakuterers til medlemmer i etterkant via regnskapssystemet Agresso. Med en EHF-ordre integrasjon forenkler det endel av arbeidet. Men det Elin har aller mest glede av er oversikten hun får i Pindena.

– Det er enkelt å lete og søke opp kurs og kursdeltakere. Jeg synes også det er veldig lettvint å sende e-post og sms fra Pindena, og bruker ofte å planlegge meldinger som skal sendes senere, sier Elin.

Betyr mye med god support

Statens pensjonskasse tok i bruk Pindena i 2017 da kurssystemet deres var gått ut på dato. – Det var mye nytt å lære i starten, forteller Elin; – og godt å ha support i bakhånd. Det er det fortsatt, smiler hun.

Med over 300 kurs i året, er det litt å holde styr på. Med supportavtale hos Pindena, får SPK rask og god hjelp når det trengs.

– Nå har jeg blitt veldig glad i Pindena og kan anbefale det på det varmeste, avslutter Elin.