Komplett påmeldingssystem gjort enkelt!

Pindena påmeldingssystem overgår forventningene til selv den mest erfarne arrangør. 

Kontakt en selger

 

Er du arrangør?


Avrundet bunn - designelement

Hvordan benytte Pindena Påmeldingssystem i tilknytning med Webinar?

I disse tider med COVID-19 kan vi ikke lenger verken holde eller delta på kurs på samme måte som før. Vi har laget noen artikler dere kan lese om hvordan dere kan arbeide smartere med Pindena Påmeldingssystem og webinar. 

Hvorfor velge oss?

Du får et solid og godt gjennomtenkt påmeldingssystem. I 2019 vant vi alle anbudene vi deltok i. Vi har blitt ettergått i sømmene av svært dyktige innkjøpere. Det betyr at du kjøper et påmeldingssystem som scorer høyest i Norge på kvalitet, pris og antall funksjoner. 

Fri bruk. Én fast pris for hele bedriften. Du og dine kolleger kan lage så mange arrangement dere vil og vi tar heller ingen provisjon eller gebyr per deltaker. 

# Ubegrenset antall deltager
# Ubegrenset antall aktiviteter, kurs og konferanser
# Ubegrenset antall brukere (ansatte)

Dette er Pindena Påmeldingssystem: 

  1. Skybasert – alle dine påmeldinger på nett, ingen installasjon på din PC. 
  2. Bygg påmeldingsskjema med responsivt design som fungerer på alle skjermtyper, inkludert mobil og nettbrett.
  3. Velg påmelding direkte på bedriftens nettside/kursliste eller bygg din egen arrangementsside med Pindena Påmeldingssystem.  
  4. Bruk samme design som på din egen nettside, eller velg fra vår temaliste.
  5. Hver bedrift får egen bildebank. Last opp logo og bilder og del med dine kolleger.  
  6. Lag maler, kopier aktiviteter og gjenbruk hverandres skjemaer. 
  7. Lag produkter: kursavgift, hotell, flybillett, lunsj med mer. 
  8. Velg max antall deltagere.
  9. Sett opp integrasjon med SendGrid for sømløs epostutsendelse.
  10. Velg påmeldingsfrist, som du kan justere frem mot arrangementet. 
  11. Velg venteliste med automatisk opprykk.
  12. Send skreddersydde invitasjoner til dine kontakter (SMS eller E-post). 
  13. Kommuniser med dine deltakere via SMS eller e-post. 
  14. Skriv ut kursbevis, navnelapper, bordkort og deltakerlister
  15. Bruk spørreundersøkelse og evaluer konferansen.
  16. Rask import og eksport av deltakerliste i Excel 

  17. Skanning av QR-kode. Pindena Checkin App, tilgjengelig for Google Play og App Store.

Kom i gang på 1-2-3!

Velkommen til oss. Så snart vi har mottatt din lisens-bestilling setter vi opp ditt nye påmeldingssystem. Allerede samme dag kan du lage din første aktivitet.

Konfigurering

80 % av våre kunder bruker Pindena rett ut av boksen som den er. For dere andre har våre utviklere høy kompetanse og kan for eksempel integrere løsningen med andre systemer, sette opp spesialdesign eller hjelpe til med andre tilpasninger som er viktig for deg og din bedrift.

Opplæring og Support

Vår support er alltid klar for å hjelpe deg, og vi besvarer våre kunders henvendelser innen kort tid. Alle vil få nødvendig hjelp til å komme i gang med bruk av systemet, og vi tilbyr supportavtale for å sikre videre støtte. Vi holder gjerne online opplæring for din bedrift og brukere.