EHF – integrasjon.

EHF = elektronisk faktura /  EDI-ordre.
Ved å integrere deres Pindena Påmeldingssystem side til et regnskapssystem, så kan dere selv sende ut EHF. Dette er en nyttig integrasjon, hvor dere fortsetter å ha påmelding i Pindena Påmeldingssystem, men istedenfor at deltagere skal betale med kort, eller får en faktura på PDF – så sendes det en ordrefil til deres regnskapssystem, hvorav dere da kan sette opp automatikk for utsendelse av faktura til deltagere. Ved utsendelse av EHF vil da også deltageren som melder seg på, få fakturaen direkte inn til sitt regnskapssystem. Deltagere som melder seg på vil få en ordrebekreftelse fra Pindena Påmeldingssystem, og deretter faktura (EHF) fra dere. 

NB! Alt er klart fra Pindena sin side, dere må nå kontakte konsulent/utvikling som lager slik at deres regnskapssystem kan hente ut filen. Dette må dere selv finansiere.