Hvordan jobbe med Pindena når du har hjemmekontor?

Hvordan jobbe med Pindena når du har hjemmekontor?

Publisert: 08.01.2021

Hva kan man gjøre i Pindena i hjemmekontor? Alt mulig egentlig, her er noen forslag.

Det er for tiden mange av oss som skal eller bør jobbe med hjemmekontor.  Det er naturligvis ofte ikke alle ting man da kan fortsette med, men noe dere kan gjøre, er å jobbe i Pindena Påmeldingssystem. 

Har du glemt hva deres nettside var? Ikke tvil, ring oss på 33 80 65 01, eller send en e-post til support@pindena.no så hjelper vi deg! (deres side er som regel samme navn som firmanavn)

Hvordan jobbe med Pindena Påmeldingssystem fra et hjemmekontor?

1. Fakturering fra Pindena

Se over regnskapet om dere har mottatt betaling relatert til Pindena. Dette gjelder hvis dere har arrangement hvor det har vært faktura, Vipps eller kortbetaling. Om du nå har litt ekstra tid, så kan det kanskje være nyttig å se over at alle som skal har betalt. Skal du ta det videre med regnskapsfører, kan det være lurt å ha funnet så mange tilfeller av for eksempel manglende innbetaling som mulig, så er det minst mulig frem og tilbake. 

2. Planlegg for fremtiden

Selv om Norge er i en stille fase nå, vil ikke dette vare evig. Kanskje dere planlegger større arrangementer neste år. Disse kan du starte på allerede nå, formuler tekst, finn bilder, regn ut produktpriser og lignende. 

3. Evaluering fra deltagere

Kanskje dere ønsker en evaluering på en eller flere av deres arrangement? Å holde en spørreundersøkelse er en ypperlig mulighet for å få tilbakemeldinger fra deltagerne, og du- det kan faktisk være helt anonymt om ønskelig.

4. Lær deg mer om bruken og muligheter med Pindena

Om du har litt ekstra tid, kanskje dette er endelig nå du rekker å lese deg opp og faktisk forstå mye av det du lurer på når du jobber med Pindena Påmeldingssystem? 

Vi har en stor FAQ med mange artikler, og youtube filmer. Visste du for eksempel at:

  • du kan sende ut kursbevis?
  • dere kan laste opp logo?
  • dere kan lage en kurskatalog slik at alle arrangementene er mer oversiktlig?
  • det er innstillinger i forbindelse med innsamlet data, og da særlig sensitive opplysninger?

De ulike punktene varierer basert på hvilken lisens man har. 

5. Behøver dere å registrere antall i karantene i deres bedrift?

Opprett et arrangement og la for eksempel avdelingsledere melde inn deres ansatte som er syke. Da er det mulighet å ha mer kontroll på dato for karantene, samt mulig å sende ut e-post/sms.

Vi i Pindena påmeldingssystem er her for å hjelpe! Les videre på relaterte artikler i bunn av denne siden. Kontakt oss på 33 80 65 01, eller send en e-post til support@pindena.no så hjelper vi deg!

Følg selvsagt FHI sine råd og regler, og ta vare på deg og dine.  

Hjemmeside: https://www.pameldingssystem.no

FAQ: https://faq.pameldingssystem.no

E-post: support@pindena.no

Telefon: 33 80 65 01