Motta EHF-ordre i regnskapssystemet

Motta EHF-ordre i regnskapssystemet

Motta ordre fra Pindena direkte i ditt regnskapssystem. Automatisk overføring av ordre er både enkelt og tidsbesparende.

Ved bruk av betalingsløsninger i Pindena, kan EHF-ordre sendes direkte til ditt regnskapssystem. Du får full oversikt over innbetalinger og kan kan sende faktura eller EHF til kunder som ikke har betalt på forhånd.

Hvordan fungerer overføring av EHF-ordre?

Pindena overfører ordre til regnskapssystemet helt automatisk. For hver påmelding genereres en ny ordre. Nye kunder blir automatisk registrert i regnskapssystemet, mens ordre for eksisterende kunder knyttes til deres eksisterende kundekort. I regnskapssystemet får du full oversikt over ordre som er betalt og ordre som skal faktureres. blir en Dersom du sender EHF, får kunden fakturaen i sitt regnskapssystem.

Hvordan får jeg automatisk overføring av ordre til mitt regnskapssystem?

En utviklingspartner må fullføre integrasjonen slik at regnskapssystemet kan motta EHF-ordre. Alt er klart fra Pindena sin side og integrasjonen er derfor arbeid dere må finansiere selv. Vi setter dere gjerne i kontakt med en profesjonell integrasjonspartner.

Mer om EHF-ordre fra Pindena