CoreTrek

CoreTrek

CoreTrek logo

Med Pindena har vi full kontroll på påmeldinger til arrangementene våre, og Pindena gjør også at kommunikasjonen vår er mer profesjonell.

Sander Alten, byråleder i CoreTrek

Byråleder i CoreTrek, Sander Alten, ønsket å sette opp nyttige webinar. Ettersom CoreTrek deler kontor med Pindena, var veien kort til å bruke det digitale påmeldingssystemet for å enkelt kommunisere med deltagerne.

Lett å ha kontroll i Pindena

Som en av Norges ledende leverandører av nettløsninger og markedsføring, har de ansatte i CoreTrek mye nyttig kompetanse å dele. Og det har blitt enklere å gjennomføre webinar og kurs med Pindena påmeldingssystem.
– Vi bruker Pindena for påmelding til alle våre arrangementer som webinarer og kurs, sier Sander.
– I en periode har vi hatt 1-2 arrangementer i uka, og med Pindena er det da lett både å ha kontroll og å følge opp de påmeldte med relevant informasjon.

Enklere med et profesjonelt påmeldingssystem

Tidligere brukte Sander den innebygde skjemafunksjonen i CorePublish, CoreTrek sitt eget CMS.
– CMS’et ga oss en god oversikt over alle påmeldte, men det mangler funksjoner som et rendyrket, profesjonelt påmeldingssystem som Pindena har, sier han.

Overgangen fra et kjent verktøy til Pindena var ganske enkel. Etter å ha fått en introduksjon og stilt noen spørsmål, var Sander i gang på egen hånd.
– Jeg opplever at Pindena er veldig selvforklarende. Bruker man PC-verktøy i hverdagen, er Pindena lært på et blunk, sier han. 
Sander har blitt spesielt glad i kommunikasjonsverktøyet i Pindena som lar deg filtrere deltagerlista og lagre meldinger.
– Jeg sparer mye tid på å bruke automatisk utsending av relevant informasjon til de påmeldte, smiler Sander.
– Vi slipper å kopiere email-lister over til eget mailprogram.

God kommunikasjon er gull verdt for CoreTrek

Etter å ha brukt systemet en stund har Sander fått en klar favoritt blant funksjonene i Pindena.
– Utsending av e-post basert på et filter er genial, kommer det momentant fra Sander.
– Vi bruker det til utsending av evalueringsskjema etter arrangementer, og sikrer da at det kun blir sendt til de som faktisk deltok.

Når Sander har planlagt kurs og webinarer, er det enkelt å sette opp påmelding, og deretter dele lenken fra Pindena i nyhetsbrev og sosiale medier.
– Med Pindena har vi full kontroll på påmeldinger til arrangementene våre, og Pindena gjør også at kommunikasjonen vår er mer profesjonell, sier Sander fornøyd.

Ønsker du å få oversikt og ha god kommunikasjon med kundene?

Sett av tid til en demo i Pindena for å finne ut hvordan du kan spare tid!