Otta Handels- og Næringsforening

Otta Handels- og Næringsforening

Logo Otta Handel - og næringsforening

Vi vil absolutt anbefale Pindena. Norsk, brukervennlig og god kundeservice.

Anita Koot, Otta Handels- og Næringsforening

Enkelt å møte mange behov

Da Anita Koot i Otta Handels- og Næringsforening tok kontakt ønsket de seg et enkelt påmeldingssystem hvor de kunne ta imot betaling og få overført ordre til regnskapssystemet. De har flere store og små arrangement gjennom året. Siden de bruker Tripletex, var Pindena en god match som også oppfylte mange andre ønsker.

Den største utfordringen til næringsforeningen var å organisere Ottamartnan og Otta Motorfestival. – Dette er våre største arrangement med over 130 utstillere som har ulike behov. Derfor var det nødvendig å få et samlet system for både påmelding, fakturering og oppfølging, forteller Anita. 

Handelsgate full av folk på Otta motorfestival
Mye folk og spennende opplevelser på Otta Martnan. Foto: Yury Rogachev.

Foreningen har benyttet systemet på flere mindre arrangement gjennom året, og har til og med satt opp en mini nettbutikk for å selge artikler til motorfestivalen.
 – Vi er veldig godt fornøyd med Pindena og anbefaler det gjerne.

Sparer tid med integrasjon og automatisk håndtering

Overgangen var stor da næringsforeningen gikk fra manuelt arbeid, til å bruke et system hvor flere av prosessene går av seg selv.
– Det var veldig tungvint med manuelle påmeldingslister, sier Anita. Vi måtte oppdatere endringer i flere systemer og dokumenter.
I Pindena er det automatikk for venteliste og påmeldingsbekreftelse. Med integrasjon mot regnskapssystemet Tripletex blir også ordre overført automatisk.
– Det var helt nødvendig for oss å få et system som sømløst kommuniserer med Tripletex. Når bestillingen er gjort, er alt ferdig bokført. Enkelt både for oss og regnskapsfører, forteller Anita.
Hun er ikke i tvil om at en integrasjon med regnskapssystemet er noe de måtte ha. Den har spart næringsforeningen for mye arbeid: – Vi har alt samlet på ett sted, smiler Anita.
– Integrasjonen sørger for at vi får lavere kostnader på bokføring og bedre oversikt.

Kom raskt i gang

Kort tid etter bestilling av Premium, var installasjonen på plass og Anita var rask med å få på plass både Vipps og Stripe, slik at deltagerne kan betale når de melder seg på. Tripletex-integrasjonen var enkel å ordne og opplæring ble gitt etter bare noen dager. Med supportavtale er hjelpen heller aldri langt unna. Anita avslutter med å oppsummere sin erfaring med Pindena:
– God kundeservice, god opplæring og enkelt system. 

Se eksempel på hvordan du kan sette opp påmelding for utstillere.

Tidligere kunde.