Support

Her finner du alt du trenger for å få maksimalt utbytte av påmeldingssystemet. 

Hjelpesider på alle sider i påmeldingssystemet:

Dersom du har spørsmål om hva konkrete felt i påmeldingssystemet brukes til, kan du finne Hjelp-ikonet øverst til høyre i påmeldingssystemet, der alle felt på siden er beskrevet.

OFTE STILTE SPØRSMÅL

FAQ - Finn svaret på de vanligste
spørsmålene våre kunder stiller oss.

Opplæringsvideoer 

På vår egen YouTube kanal finner du flere nyttige opplæringsvideoer om den praktiske bruken av påmeldingssystemet. Vi jobber kontinuerlig med å utvide vårt videobibliotek. Abonner gjerne på vår YouTube kanal, så blir du varslet når det kommer nye videoer.

Support på telefon og e-post

Finner du ikke svaret på det du lurer på i vår FAQ, eller i opplæringsvideoene: Ikke nøl med å ta kontakt med support.

Åpningstider support: Hverdager kl 09:00-15:00.
 
Kunder med supportavtale (og gjennomført kurs) har fri bruk av support på
e-post og telefon.

Supportprodukter

Pindena tilbyr også supportprodukter utenom supportavtalen. Priser er eks mva.

innlimt-svg-174.svg#asset:320

Kontroll av aktivitet 
– 1 t pris kr 1.200

Vi kontrollerer og kvalitetssikrer deres aktivitet, og gir våre anbefalinger i form av en punktliste med anbefalte endringer og hva som etter vår mening skal til for å gjøre aktiviteten deres så bra som mulig.

Dsc8491

innlimt-svg-150014x171.svg#asset:321

Opprette enkle aktiviteter
– 1 t pris kr 1.200

Vi hjelper deg med å opprette enkle aktiviteter. Dette innebærer felt for påmeldingsskjema, og ellers basert på hvilken lisens du har. Her kan vi hjelpe deg med for eksempel bilder, tekst og invitasjoner.

Kurs og opplæring

Vi arrangerer kurs for både nye og eksisterende brukere, enten det er oppstartskurs, oppfriskningskurs eller opplæring i forbindelse med ny funksjonalitet eller tilpasninger.

Pindena AS 2017