Byggmakker

Byggmakker

Byggmakker logo referanse

Pindena er veldig brukervennlig og passer perfekt til vårt formål. Også får vi raskt hjelp. Jeg har brukt Pindena før, så jeg visste det var et bra system.

Elisabeth Lund, markedskoordinator i Byggmakker

Byggmakker er en stor byggevarekjede som inviterer til flere type arrangementer hvert år. De har mange arrangementer for proffkunder i tillegg til aktiviteter for ansatte og kunder i regionene. For over 10 år siden brukte Byggmakker Pindena for påmelding til Damenes aften og Guttas kveld. De har utviklet flere konsepter, og for noen år siden meldte behovet seg igjen for et påmeldingssystem.

Elisabeth Lund er markedskoordinator i Byggmakker og har brukt Pindena i en årrekke. Da Byggmakker fikk behov for et system for administrasjon av deltagere, husket hun systemet hun hadde brukt tidligere og tok kontakt.
– Pindena er veldig brukervennlig og passer perfekt til vårt formål. Også får vi raskt hjelp. Jeg har brukt Pindena før, så jeg visste det var et bra system, sier Elisabeth.

Med Pindena Enterprise har Byggmakker fått muligheten til å gi ansatte i distriktene tilgang til systemet. På den måten kan varehusene arrangere interne aktiviteter som proffsamling, kundekveld, julebord, sykkeltrening etc.

Enklere å arrangere med god oversikt

Elisabeth benytter store deler av funksjonene i systemet, fra påmelding og kommunikasjon, til innsjekk og evaluering. Og med mange arrangementer er det viktig å ha kontroll.
– For oss var det avgjørende å ha et påmeldingssystem da vi inviterer til flere typer arrangementer hvert år. Vi får veldig gode oversikter over påmeldte, forteller hun.

Elisabeth mener at innsjekk er en av de mest tidsbesparende funksjonene for Byggmakker. Ved å sende ut QR-kode til deltageren på forhånd, er det enkelt å registrere oppmøte med mobilen. 
– Jeg liker veldig godt innsjekk med skanning av QR-kode. Her sparer vi utrolig mye tid! smiler Elisabeth.
Pindena Innsjekk sørger for at deltagerne får status “møtt opp”. Dermed er det enkelt å følge opp med evaluering til de det gjelder.

Bruker evaluering for bedre innsikt

Da Elisabeth hadde kommet i gang med Pindena, var hun rask med å ta i bruk spørreundersøkelse for å sende evaluering etter arrangementet.
– For oss er det helt avgjørende å evaluere arrangementene våre. Da får vi innblikk i om deltagerne synes det har noe for seg. Det gir oss viktig input til arbeidshverdagen.

Ved å spørre deltagerne om detaljer om hvordan opplevelsen var, som faglig innhold, lokalet, mat og underholdning og la de få lov til å kommentere om det er noe vi kunne gjort annerledes, får man et veldig godt utgangspunkt.
– Tilbakemeldinger fra deltagere gir oss et grunnlag for eventuelle justeringer vi bør foreta til neste arrangement,
sier Elisabeth.

Fordel med alt samlet på ett sted

Med alt samlet på ett sted, er det enklere å følge opp. Både med informasjon på e-post, påminnelser og evaluering i etterkant. Rapporter er også med på å gi oversikt på tvers av arrangement.
– Man kan enkelt sende ut info til deltagere, samt sende dem evaluering i etterkant. Vi bruker både påmeldinger og spørreundersøkelser mye, og tar ut rapporter av dette som gir oss gode oversikter. Alt samlet på et sted!

Benytter innebygd KI-assistent

Elisabeth synes systemet var enkelt å lære seg. Samtidig er hjelpen aldri langt unna, som KI-assistenten som gir raskt svar på ad-hoc spøsrmål.
– Pindena er enkelt å lære seg og det er gode hjelpetekster i systemet. Står man fast på ting, får man god hjelp via KI-assistenten. Hvis jeg sender en mail til support, er de veldig raske til å svare. Pindena er veldig bra på kundeservice, skryter hun.

Funksjoner Byggmakker benytter mye:

  • Påmelding
  • E-post
  • SMS påminnelser
  • Innsjekk app
  • Spørreundersøkelse
  • Designtema

Byggmakker har designtema med logo, font og farger.

Har deres kjede mange eksterne og interne arrangement?

Med et påmeldingssystem sparer man tid på administrative oppgaver, samtidig som man får god oversikt. Ta gjerne kontakt med oss, om du vil vite mer om Pindena påmeldingssytem.