Hotellbooking er en stor mulighet for å gjøre ting enda enklere når dere holder påmelding for deres arrangement via Pindena Påmeldingssystem. 

Topp 5 grunner til å begynne med hotellbooking i Pindena i dag:

  1. All påmeldingsinformasjon fra deltagere samles på ett sted. Bruk Pindena for å melde deltagere på konferanse, la de booke hotellrom, samle inn eventuelle matallergier og ønsker.
  2. Kontakt deltagere med spesifikk informasjon angående hvilket hotell de har valgt. Informer om oppmøtetid, frokost, spainngang og lignende. 
  3. La deltagere finne ut hvem de vil dele rom med under påmeldingen. Ønsker de å ta med en partner eller kollega? Da kan dere benytte ekstradeltagere i skjema, slik at bare den ene trenger å booke overnattingen i dobbeltrom for begge to. 
  4. Om ønskelig så kan dere sette opp betaling i påmeldingen. La deltagere betale for både konferanse og overnatting med en gang de melder seg på. 
  5. Ta ut hotellrapporter som kan sendes direkte til hotellene for booking. Om du har flere hotellalternativer i ett arrangement, så vil disse dele seg opp til å bli flere rapporter. 
 

Mer info rundt hotellbooking i Pindena Påmeldingssystem:

Kostnad: 10 000 kr pr år

Les blogginnlegget: https://www.pameldingssystem.no/benytt-hotellbooking-via-pindena-pameldingssystem/

Se YouTube opplæringsfilm: