IFE – Institutt for energiteknikk

IFE – Institutt for energiteknikk

Logo IFE

Jeg kan anbefale Pindena, fordi det er et godt verktøy til deg som skal planlegge forskjellige arrangement, fra stort til smått. 

Ronja Sveen Bye, IFE - Institutt for energiteknikk

IFE har siden 1948 vært internasjonalt ledende innen forskning på energi. De har bidratt til utvikling av banebrytende kreftmedisin, nye løsninger innen fornybar energi, mer energieffektive industriprosesser, nullutslipps transportløsninger og fremtidsrettede energisystemer. De har også vært kunde i Pindena siden programvaren så dagens lys.

Ronja Sveen Bye er koordinator i Institutt for energiteknikk og jobber med et stort internasjonalt prosjekt som har to konferanser over en treårsperiode, samt flere møter og arrangementer. 
– Vi bruker god tid på å planlegge detaljene i Pindena og få mest mulig informasjon inn i systemet fra kunden, slik at vi kan planlegge et godt og sømløst arrangement for kundene våre. Vi bruker også Pindena til interne arrangementer, forteller hun.

IFE forbedret påmelding med kortbetaling

IFE effektiviserer sin påmelding ved å kopiere tidligere arrangementer. Da kan de bare redigere detaljene, så er påmeldingen klar. Deretter sender de lenken til påmeldingsskjemaet til kunder og ansatte. De benytter påmelding både på norsk og engelsk, men synes også det er fint å ha mulighet til flere språk.
– Pindena er nå et godt etablert system hos IFE, og etter at vi fikk betalingsløsning med kort, forbedret brukervennligheten for kunden seg veldig mye, sier Ronja.

I 2023 fikk IFE på plass kortbetaling ved påmelding via NetAxept, som har gjort det enklere for kundene – som kan melde seg på og betale i samme prosess.
– Når jeg startet på IFE i 2022, så jeg at dette var et behov vi hadde for å forenkle betalingsløsningen for kundene våre. Det har blitt veldig godt mottatt, forteller Ronja.

Fornøyd med enkel administrasjon og support

Ronja er nå en dreven arrangør, og er veldig fornøyd med mulighetene for å forenkle påmelding og administrasjon i Pindena.
– Det tar litt tid å lære seg detaljene om hvordan alt henger sammen. Vi har fått kurs med kundeansvarlig, Heidi, og er veldig fornøyd med dem. Muligheten for å lage maler, og kopiere tidligere arrangement, er gull verdt, forteller Ronja.

Selv en dreven arrangør kan trenge litt støtte i blant, og det får hun blant annet gjennom supporttjenesten og nyhetsbrev med nyttige tips til bruk.
– Vi får alltid raskt svar, og ofte linker til tips på nettsidene, smiler Ronja.
– Jeg kan anbefale Pindena, fordi det er et godt verktøy til deg som skal planlegge forskjellige arrangement, fra stort til smått.

Vil dere forbedre påmelding og effektivisere administrasjon av arrangementer?

Test Pindena gratis i deres bedrift – og finn ut hvor enkelt det er!

Del på: