Påmeldingssystem for medlemsorganisasjoner
Samle alle arrangement og kurs i et oversiktlig system hvor du kan håndtere påmeldinger. Spar tid, gi medlemmene en smidig opplevelse og hold orden på kommunikasjonen.
Noen av våre fornøyde medlemsorganisasjoner


Få fordelen ved å ha alle arrangement i ett system
Møteplasser som kurs, fagseminar og konferanser er attraktive tilbud til medlemmer. Med et fleksibelt påmeldingssystem kan dere gjøre all administrasjon på ett sted. Gjør det enkelt for ansatte i organisasjonen å lage påmelding til lokale og regionale arrangement, samtidig som dere har full oversikt.
Gjør påmelding enkelt for medlemmer
Send medlemmene videre til påmelding fra nettsiden, nyhetsbrev eller deres i samme design. De som har logget seg inn på nettsiden får opp kontaktinformasjonen sin automatisk i påmeldingsskjema. Du kan også gi medlemmene en fordel med rimeligere priser enn ikke-medlemmer – helt automatisk.

– Systemet er svært ressursbesparende, både i form av tid og personell. Tidligere brukte vi excellister til påmelding. Det ble en ny, sømløs hverdag for oss med «ferske» påmeldingslister, som har en stor verdi for selskapet.
Erik Yri Engelsen, BOB Boligbyggelag

Full kontroll på deltagere
Med en digitale deltagerlister får du full oversikt og kontroll. Spar tid ved å la medlemmene endre sin egen påmelding, sette seg på venteliste eller melde seg av innen en frist. E-post bekreftelser kan tilpasses og sendes automatisk.
Send målrettet e-post og sms til medlemmer
Ved å bruke filteret i deltagerlista, er det også enkelt å velge mottakere av sms og e-post. Du har mulighet for å planlegge utsendelser av e-post og sms, lagre utkast og velge avsendernavn på e-post og sms.

– Påmeldingssystemet er helt uunnværlig da vi har mange arrangementer; webinarer, kurs og konferanser. Vi bruker systemet til påmelding for alt fra helt enkle skjema for mindre kurs, til mer omfattende skjema for større konferanser.
Jeg kommer ikke på noen funksjoner jeg ville unnvært,Anne-Lise Grundstad Meby, Kommunikasjonsrådgiver i PBL
Bruk systemet til
- Intern opplæring
- Medlemsmøte/årsmøte
- Fagkonferanser
- Webinar
- Ledertrening
- Aktiviteter
- Søknadsprosess


Et trygt valg for hele medlemsorganisasjonen
I Pindena har vi lagt til rette for trygg håndtering av data med sikker innlogging, samtykker og automatisk sletting av deltagere. Vi ønsker at dere skal få mest mulig nytte av systemet og tilbyr opplæring med videre supportavtale – i tillegg til opplæringmateriell og KI-chat i systemet.
– Det er veldig fint å kunne legge inn mange alternativer i selve påmeldingsskjemaet. Vi har ofte kurs som går over flere dager, da er det fint også å kunne kreve påmelding til middager, osv. Jeg kan absolutt anbefale Pindena til andre bedrifter.
Espen Snipstad, Kommunikasjonsdirektør, LMI
En smidig løsning som vokser med organisasjonen
Med et intuitivt system og litt struktur er det enkelt å implementere Pindena i hele organisasjonen. For små og mellomstore organisasjoner er Pindena Premium en god løsning, mens større organisasjoner får best utbytte med Pindena Enterprise. Det er enkelt å skalere løsningen, til flere brukere og med flere funksjoner og integrasjoner.


Nøkkelfunksjoner for medlemsorganisasjoner
- Fleksibelt påmeldingsskjema med eller uten priser
- Automatisk utfylling av medlemsinformasjon i påmeldingsskjema
- Integrasjoner forbedrer flyten mellom systemer
- Tilpasset design og maler gir helhetlig fremtoning
- Rapporter og deltageroversikter gir god statistikk
- Enkel innsjekk med app og utskrift av navnelapper
Nysgjerrig på mulighetene i Pindena?
Vi gir deg gjerne en prøveløsning eller en demo i et digitalt møte, slik at du kan bli kjent med mulighetene i påmeldingssystemet. Trenger du veiledning, så ikke nøl med å sende oss en forespørsel – vi kan raskt svare på hvilke muligheter som finnes i Pindena.


