Hvordan bruke Pindena når dere er på Arendalsuka?

Hvordan bruke Pindena når dere er på Arendalsuka?

Publisert: 13.06.2025

Oversiktktsbilde av Arendal by under arrangementet Arendalsuka i 2024.

Arendalsuka er en gyllen anledning til å tilbringe kvalitetstid med kollegaene utenfor kontoret. Ved å organisere reisen og oppholdet i fellesskap blir det enklere å holde oversikt.

Det er et hav av arrangementer og muligheter, og det kan være en stor fordel at bedriften samler opplysninger for de ansatte på forhånd. Det kan dere enkelt organisere ved å sette opp en påmelding i Pindena.

Hvilke informasjon kan du samle inn i skjema?

Hold oversikt over gjengen – Spør hvilke dager de ønsker å delta

Felles arrangementer – Noen arrangement er aktuelle for alle å delta på. Sett opp alternativer som er aktuelt at alle deltar på, så kan de velge

Påmelding for overnatting – Gjør det enkelt å ordne med overnatting. Lei et hus og tilby enkel og billig overnatting i bedriftens regi. Husk å spørre hvilke netter de trenger overnatting og eventuelt hvem de vil dele rom med

Felles måltider – Inviter til felles lunsj eller middag og få oversikt over allergier på forhånd. Det kan være lurt å bestille bord i god tid før Arendalsuka.

Felles transport – Når du vet hvor mange som blir med, og når de vil delta, kan du også arrangere felles transport. Om du velger å bruke kollektiv transport, vil sette opp felles busstur eller samkjøre i biler, kan du sette opp alternativer til avreisesteder med tidspunkter.

Bruk QR-kode til skjema for å engasjere besøkende på stand

Hvis du har bestilt stand på Arendalsuka, er det smart å gjøre klar noen aktiviteter. Bruk skjema i Pindena for å samle inn e-poster og få samtykke til å sende nyhetsbrev. Hva med å ha en kort spørreundersøkelse eller meningsmåling, som du deler på nettsidene deres eller kanskje på arrangementet dere skal ha. Du velger om den skal være anonym, eller om du vil vite hvem som har svart.
Det kan også være lurt å dele påmelding til deres neste arrangement, om det er en konferanse eller et webinar. Webinaret kan være laget med den hensikt å få mer kontakt med de som besøkte standen deres. I Pindena er det en QR-kode for hvert påmeldingsskjema – slik at du enkelt kan dele lenken. Print ut QR-koder til ulike skjema på plakater, og heng de opp på standen. På den måten kan du engasjere de som besøker standen, og hvis du ønsker kan du også samle inn kontaktinformasjon.

Få mer ut av eget arrangement på Arendalsuka

Gi et profesjonelt inntrykk ved å registrere deltagere som møter opp og send de en hyggelig e-post i etterkant. På den måten får du tak i de som er interessert i deres bedrift og kanskje vil samarbeide eller vite mer om dere. Du kan henge opp plakater ved inngangen hvor gjestene kan skanne en QR-kode til skjema i Pindena. Så kan dere selv velge hva dere spør om. Kanskje dere kun ønsker e-post adresse. Eller hva med å ha en liten quiz som dere bruker som et virkemiddel for å aktivisere deltagerne. Be deltagerne svare mens arrangementet pågår, evnt gi dem 5 minutter til å svare i fellesskap og presenter resultatene mot slutten av arrangementet. Det kan være lurt å skrive kort om landingssiden for QR-koden og hva den handler om. Eksempelvis: «Svar på 3 spørsmål om miljø her» eller «Registrer din e-post for å motta oppdateringer fra oss».

Trenger dere et enkel måte å organisere deres eventer og aktiviteter i bedriften?

Ta kontakt med oss, eller prøv systemet selv – vi tilbyr gratis prøveløsning for bedrifter som vurderer Pindena påmeldingssystem.

Del på: